Én nem tudom hogy miért alakul mindig úgy, hogy az új belépők a cégnél valahogy mindig tényleg közel kerülnek a betanulás végére hozzám. Persze mindig aktívan részt kell vennem a betanulók értékelésében, ezért valahogyan mindig a közelükben kell lennem, de alapjaiban emberileg is mindig nagyon jó kapcsolatba kerülünk a harmadik hónap végére. Persze számtalan olyan dolog történik mindig ezekkel az emberekkel az időszak elején, ami nem hogy nem könnyít a dolgukon, hanem leginkább elég nehéz helyzetbe sodorja őket, hiszen szeretnének megfelelni, beilleszkedni, megmutatni hogy rátermettek és elég tudással rendelkeznek a feladtok ellátásához, és ez bizony sosem könnyű, főleg, ha valami hiba csúszik a munka során a gépezetbe, amit aztán persze igyekszünk mindig úgy kijavítani ha nem az ő hibájukból fakad, hogy szinte senki se vegye észre rajtunk kívül. Igyekszünk őket amennyire lehet segíteni, és ez látom rajtuk, hogy néha a világot jelenti számukra.
Nem is olyan régen ugyanis például az egyik új belépő sajnos leejtette a céges iphone telefonját, amin minden adat, minden fontosabb információ rajta volt, és nagyon gyorsan szüksége volt egy profi iphone szerviz segítségére ahhoz, hogy újra használni tudja a telefont, hiszen darabokra tört a kijelzője. Ezen a telefonon ugye számtalan céges adat és információ van és attól is láthatóan tartott hogy rossz helyre viszi a készüléket és nem maradéktalanul működő készüléket kap majd vissza, ezért én ajánlottam neki az iszereles csapatát, ahová már évek óta hordjuk a telefonjainkat szervizelésre. Persze biztosítottam róla, hogy tőlem nem fogja senki sem megtudni mi történt, és ha ügyesen forgatja a szálakat, akkor bizony más sem fogja, tehát ügyesen ki tud bújni ez alól. Az Iszereles nagyon gyors és profi munkát nyújtott számára is, és tényleg nem is lett ebből problémája, szinte észre se vette senki. Most pedig az egyik legjobb emberem, mert most már alattam dolgozik és kiemelkedő munkát nyújt, nem mellesleg elég jó baráti kapcsolatot is ápolunk egymással azóta is.